Política de privacitat

RESPONSABLE FUNDACIÓ ANTONI PLANELLS, C/ Muntaner 181, pl 1ª, 08036 Barcelona- CIF G62481908- mail de contacto: mireia@ebratabogados.com

FINALITAT Gestió dels contactes amb les escoles participants en els concursos

LEGITIMACIÓ Consentiment prestat amb l'acceptació del concurs, i interès legítim.

DESTINATARIS No es cediran dades a tercers excepte per obligació legal

DRETS Els interessats tenen dret a accedir a les seves dades, així com a sol·licitar la rectificació o supressió quan les dades no siguin necessaris per a la finalitat per a la qual van ser recollides. Així mateix, tenen dret a la portabilitat, l'oblit i de la limitació de tractament. Per poder exercir els seus drets haurà de dirigir-se a la FUNDACIÓ ANTONI PLANELLS, adjuntant còpia del seu DNI. Així mateix, té dret a presentar una reclamació davant d'una autoritat de control.

TERMINI Les dades obtingudes seran conservades pel temps que sigui necessari per poder complir amb les finalitats